maandag 8 november 2010

62. We gaan iets nieuws doen

.

"We gaan iets nieuws doen, iets dat nog niet eerder in Nederland is vertoond. We gaan een sportblog beginnen."

De afgelopen week werd mij twee keer gevraagd, wat nu het verschil tussen mijn twee blogs is. Ik ben ooit met een blog begonnen maar vond al snel dat ik er twee moest hebben.

(Want meer is beter).

De eerste blog, Blogica, is begonnen voor mijzelf. Ik had een vraag, zocht iets uit en maakte daar een verhaaltje van. Uitzoeken is het codewoord, ik moet er iets voor doen.
Mijn andere blog, Hallo Wereld, is meer instant posting. Er gebeurt iets, daar vind ik iets van en dat zet ik het op het web.
Een goede scheiding vond ik zelf, maar da’s logisch!


Alleen gingen de stukjes soms toch een beetje door elkaar lopen en betrapte ik mij er soms op dat ik evenredig ging verdelen. Dus dan weer een stuk naar links en dan weer een naar rechts.
Oke, Time out, even de kleedkamer in, aan de thee en de taktiek voor de volgende periode afstemmen.


De helft van mijn stukjes gaan over sport, de andere helft over van alles. Ik heb daarom besloten Blogica voor de sportberichten te gebruiken en Hallo Wereld voor de rest.
Op zich een totaal zinloze beslissing en een nog zinloos stukje.



Maar het kan toch maar weer duidelijk zijn.
Worden mijn stukjes nu ook beter? Aan Willem van Hanegem werd ongeveer het zelfde gevraagd: Gaat u spelers beter maken? Zei Willem: "nee, dat doet de dokter."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten