zaterdag 3 december 2011

106. 1e Kerstdag: met het bord op schoot!

Ik heb me twee weken geleden kritisch uitgelaten voor de NBA-lockout.
Dat heb ik geweten!
Ik ben gebeld door o.a. David Stern en Kobe Bryant. Met de mededeling dat ze het allemaal niet zo bedoelden en dat ze zich het niet zo gerealiseerd hadden. Excuses van een minstens een kwartier en toen zijn we weer gaan praten en daarna …. gingen ze weer spelen!
Toch wel een klein succesje voor de Blogica redactie.


Het is dan wel geen volledig seizoen maar toch, er gaat weer gebald worden
En de kickoff is op eerste kerstdag.
Dus hopen op een flinke sneeuwbui, dan hoef je nergens heen. Of mocht je nog de perfecte smoes zoeken voor het kerstdiner bij je (schoon)ouders? Je bent of allergisch voor naaldbomen of je MOET de start van het nieuwe NBA-seizoen zien.
Einde discussie, toch?

Vanaf zes uur ’s avonds gaan de heren basketballers los.
Lekker met het bord op schoot dus! De konijnenbout of de gevulde parelhoen kan ook wel voor de TV worden gegeten.

En de NBA begint op eerste Kerstdag met affiches om je vingers bij af te likken:
18:00 uur Boston Celtics tegen New York Knicks
20:30 uur Miami Heat tegen Dallas Mavericks
23:00 uur Chicago Bulls tegen Los Angeles Lakers
02:00 uur Orlando Magic tegen Oklahoma City Thunder
04:30 uur Los Angeles Clippers tegen Golden State Warriors

De Mart Smeets Huiskamervraag is: Welke van deze clubs stond nog nooit in een NBA finale?

Ik wens iedereen alvast heel fijne kerstdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten